Guys Are Too Demanding ??!!

::: A story of a house where lived 3 girls named SYA :::
An appreciation to my fren, UsE for the effort, in designing this blog

Saturday, June 26, 2004

Guys Are Too Demanding
:: Episode 38 - SYAHIRA story ::

Sesampainya dari kelas, sekembalinya dari kelas, pelik apabila melihat rumah itu kosong. GTi Ris ada di luar, kereta proton Fika pun ada, disangkanya keduanya pasti ada di rumah. Ketika dia membuka pintu biliknya, disedari ada note di pintu.

Kak Ira, Fika g jumpa member kat Selera Putra. Kak Ris g main bowling dengan ofismate kat Flamingo. Dinner kitaorg balik. Kak Ris nak ajak akak, tapi akak ada kelas tadi. Bye .. Luv Fika.

Sudahnya dia sendiri di rumah. Teringat dia akan Akmal, pegawai muda HEA yang tidak tahu penat mengajaknya keluar. Dia ingin mengorat aku ke? Hmm.. walaupun macamana marahnya dia pada Lan, dia masih setia dengan lelaki itu. Bermacam alasan telah diberikan, namun Akmal masih juga mengajak. Tapi apa salahnya dia keluar minum kan.. Kawan sahaja. Cepat-cepat dia mematikan fikirannya. Dibukanya TV, tiada satu pun siaran menarik.. Lalu dia menukar Channel 8TV yang menyiarkan lagu-lagu tanpa gambar, lalu dibiarkan rangkaian itu terbuka. Dia ke dapur menyiapkan makan malam. Hmm.. kalau ada jodoh dengan Lan.. adalah.. Dia tidak mahu memaksa.. Biar apa pun,
biar semua keputusan itu adalah dari hati Lan sendiri. Bukan dari maknya.. atau sesiapa pun.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home