Guys Are Too Demanding ??!!

::: A story of a house where lived 3 girls named SYA :::
An appreciation to my fren, UsE for the effort, in designing this blog

Wednesday, July 07, 2004

Guys Are Too Demanding
:: Episode 53 - RISYA story ::

Lewat malam baru dia tidur. Gembira dia dengan kehidupannya kini. Alhamdulillah, kesibukan itu buat aku dapat lupakan Miri buat seketika. Telefon di atas meja tiba-tiba berbunyi. La sapa plak malam-malam ni bagi sms. Ku capai telefon.. NAHAR!

Sya.. awak dah tidur?
Belum.. Nahar tak tidur lagi?
Tak dapat tidur.. Lonely sangat.. Sya, jom lepak rumah Nahar..


Terperanjat aku membaca sms itu. Biar betul Nahar ni. Dah pukul berapa ni. Aku tahu Nahar tinggal seorang di rumah. Maksudnya just aku dan dia. Aku tidak membalas. Tidak lama, ada lagi sms masuk.

Sya.. jom la.. Trust me, nothing will happend. Kita tengok Astro je. Nahar jemput Sya k.. Kejab lagi Nahar sampai.

Oh mamat ni.. Janganla dia buat perangai.

Dah lewat ni. Lagipun tak elok la .. Kita berdua je ke?... Nahar selalu ye ajak perempuan balik rumah?
Takde la.. Yeah just 2 of us.. Nothing will happend Sya..


Aku malas nak membalas. Hmm janganla carik pasal.. Kalau takde apa2 pun.. Kalau sampai pencegah maksiat ke rumah nanti macamana. Teringat dia akan pesanan Arin yang menyuruhnya berhati-hati. Hmm tidur lagi baik. Dia dengar ada sms masuk. Bila dibuka, Nahar lagi. Terus dia delete sms itu tanpa membacanya.

Awak.. kalau awak ada, takkan saya alami semua ni. Macamana saya nak cari pengganti awak. Kalau awak tahu apa yang saya alami.. mesti awak takkan sampai hati nak ucapkan salam perpisahan. Tapi, saya cuma nak awak bahagia. Kalau awak bahagia.. itu sudah cukup untuk saya. Tanpa disedari, air matanya mengalir lagi. Sungguh dia rindukan Miri. Kepada Tuhan, dipanjatkan doa agar diberikan kekuatan.

1 Comments:

  • At June 9, 2006 at 11:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    nahar????is dat da same person...keje kat engineer pipeline kat g.e power...huhuhuhu ramai sungguh nahar nie mengayat org...actually ayat yg sama die kasi....

     

Post a Comment

<< Home